Jazzercise Cardio Sculpt 60

Unser Klassiker ist das ultimative Ganzkörper-Workout: 40 Minuten hochintensives, tanzbasiertes Herz-Kreislauf-Training, danach 20 Minuten Krafttraining und Stretching.

Die zertifizierte Instruktorin sorgt dafür, dass Du zu den neuesten Hits tanzt, kickst und springst und selbst bei Liegestützen, Bauchpressen und Planks jegliches Brennen vergisst.

Our signature class format will leave you energized for hours. Set to your favorite top hits, this full-body workout combines 40 minutes of high intensity, dance-based cardio with 20 minutes of strength training and stretching.

With easy-to-follow moves and a certified instructor to motivate you, you’ll dance, jump, kick, plank, push-up and crunch your way to a happier, healthier you.

413001Do17:45-18:45USph11.04.-27.06.Christine Charles